Polish Los Rzeźnikoz [PLR]
W szóstym odcinku siódmego sezonu (premiera 27 Grudnia 2005) najbardziej popularnego programu motoryzacyjnego na świecie - Top Gear, doszło do pojedynku gry wideo z rzeczywistością.
Jeremy Clarkson postanowił sprawdzić czy na torze Laguna Seca w Hondzie NSX lepszy czas okrążenia wykręci przed konsolą na kanapie (grając w Gran Turismo 4 na PS2), czy w realu.
Jak mu poszło oraz jak się ma gra do rzeczywistości sprawdzicie poniżej.
Myślę jednak, że Jeremy mógł podłączyć do konsoli jakąś porządną kierownicę zamiast pada
A może chcecie wiedzieć... kim jest Stig?
Offline
Mistrzowie wirtualnego kodu czyli ekipa Codemasters przygotowała kilka materiałów promocyjnych urywających łeb ich najnowszej gry F1 2010 (premiera 24 września). Owe materiały to filmiki z gry zestawione z prawdziwą relacją z wyścigów Formuły 1. Widzicie jakieś różnice? Mistrzostwo świata.
GP Monako:
GP Kanady:
GP Włoch na torze Monza:
Trailer "Night Racing":
Trailer "Be the Driver, Live the Life":
Launch Trailer:
A wyobrażacie sobie transmisję telewizyjną z wyścigów Formuły 1 bez komentarza Andrzeja Borowczyka? A co by się stało, gdyby również gra F1 2010 była okraszona głosem kojarzonym z transmisjami wyścigów F1 w TV? Otóż znamy odpowiedź - to by się stało! Cóż może w edycji na pszyszły rok...
Offline
Przed Wami kolejne porównanie gry z rzeczywistością. Ty razem filmik zestawiający przejazd prawdziwego BMW M3 E92, w wykonaniu Denisa Malevanyia, z gameplayem w grze Gran Turismo 5. Wirtualne BMW mknie po tej samej trasie, co samochód Denisa, a ową trasą jest Green Hell (Zielone Piekło), czyli Nurburgring Nordschleife.
Materiał pokazuje z jakim pietyzmem zespół Yamauchiego podchodzi do kwestii przeniesienia prawdziwych tras do wirtualnej przestrzeni. Nurburgring z PS3 różni się oczywiście pod względem estetycznym od tego rzeczywistego, ale jego struktura jest bardzo podobna do oryginału.
Komentarz Denisa Melevanyia, który nie tylko w brawurowy sposób pokonał prawdziwą trasę (Denis to instruktor jazdy sportowej), ale również zmontował cały filmik:
"(...) trudno jest zsynchronizować wideo w 100%. Musiałem zwalniać w GT5 na odcinkach, w których w rzeczywistości natknąłem się na ruch innych pojazdów. Zgadzam się, że [GT5] to najlepsza symulacja Nurburgringu w historii. (...) Im więcej czasu spędzam z grą, tym bardziej podoba mi się fizyka w GT5. Z jakiegoś powodu Nissany zachowują się znacznie bardziej realistycznie od reszty wozów. Wygląda na to, że deweloperzy spędzili dużo czasu z inżynierami Nissana, tak by maksymalnie zbliżyć do rzeczywistości zachowanie tych modeli".
Link do źródła
I jeszcze jedno porównanie prawdziwego i wirtualnego Nurburgringu:
Poniżej zaś filmik z GT5, tym razem pokazującym w jaki sposób chłopaki z Polyphony Digital odwzorowywali tor Fuji Speedway.
Na deser tor Monza i bolid Ferrari F1:
Offline